Thursday, October 2, 2008

WBA BOXING

WBA tidak akan memberikan penalti Guzmán dilepaskan untuk memerangi Diperbarui: 1 Oktober 2008, 6:52 EST RSS blog ini menambahkan email Cetak Santo Domingo, Republik Dominika (AP) - Dominika petinju tak pernah kalah Joan Guzmán tidak akan dikenakan sanksi karena kehilangan judul memerangi bulan lalu, World Boxing Association Presiden Gilberto Mendoza berkata pada hari Rabu. Guzmán didirikan untuk memenuhi luv u. Campbell untuk tidak kita WBA, IBF dan WBO ringan judul di Biloxi, Mississippi pada 13 September, tetapi telah Guzmán 3 1 / 2 pound (2 kg) atas batas berat. Mengingat lain tenggang dua jam untuk kehilangan berat, dia tidak akan kembali lagi ke skala. "Kami mohon maaf tentang apa yang terjadi beberapa minggu lalu di Biloxi," ujar Mendoza dalam sebuah pernyataan pada Rabu saat mengikuti konvensi WBA. "(Tetapi) pintu akan terbuka untuk Joan untuk memerangi." Mendoza menambahkan WBA tidak akan menolak Guzmán lain kesempatan untuk memerangi, meskipun asosiasi tidak berencana untuk menyelenggarakan berjuang untuk dia. Guzmán (28-0, 17 knockouts) telah vacated dia WBO super bulu mahkota untuk kesempatan untuk memenuhi Campbell (32-5-1, 25 knockouts). Tetapi ia berkata Guzmán mulai kamp pelatihan terlalu berat, tidak kehilangan berat dalam waktu, dan terlalu kering sekali di awal-timbangkan dalam. Campbell kemudian sepakat untuk memerangi tanpa judul pada baris tetapi Guzmán kata dia terlalu sakit dan penderitaan dibatalkan.
WBA will not penalize Guzmán released to fight
Updated: 1 October 2008, 6:52 EST
Add this RSS blog email print
Santo Domingo, Dominican Republic (AP) - Dominican unbeaten boxer Joan Guzmán will not be penalized for losing a title fight last month, the World Boxing Association president Gilberto Mendoza said on Wednesday.

Guzmán was established to meet nate Campbell is not for us WBA, IBF and WBO lightweight title in Biloxi, Mississippi on 13 September, but has Guzmán 3 1 / 2 pounds (2 kg) of the weight limit. Given another two-hour grace to lose weight, he will not return to scale.

"We are sorry about what happened several weeks ago in Biloxi," Mendoza said in a statement on Wednesday at the WBA convention. "(But) the doors will open for Joan to fight."

Mendoza does not add the WBA will reject Guzmán another opportunity to fight, although the association does not plan to hold the fight to him.

Guzmán (28-0, 17 knockouts) has vacated his WBO super featherweight crown for the opportunity to meet Campbell (32-5-1, 25 knockouts).

But he said Guzmán start of training camp too heavy, not lose weight in time, too dry, and once at the beginning of the weigh-in. Campbell then agreed to fight without the title on the line but Guzmán said he is too sick and suffering canceled.

No comments: